2009. jún. 11.

What The Holy Video? #4

Újra jelentkezik közkedvelt rovatunk, amiben totál fura videókat csipegetünk a web 2.0 hatalmas mozgóképtengeréből. A mostani válogatásunkban az egyik videónkat a fagyott mamut belsejéből szereztük, a másik pedig egy nagyon ötletes alternatív promó, amit egy kedves ismerősünk a HellóÖcsém blog szerzője készített. Na nézzük mit rejtegetünk a zsákunkban?

Japán Pop Art

Az inside a frozen mammoth-on bogarászva találtam erre a videóra. Ez egy 1965-ös japán animációs film. Főszerepben: Brigid Bardot, Alain Delon, Elizabeth Taylor, Richard Burton, The Beatles, Marilin Monroe. Nagyon néztem is a főcím kiírásakor, fogalmam se volt, hogy mi történik, aztán elkezdődött egy rendkívűl egyedi pszichedelikus hajsza film. Teli Pop Art elemekkel (egyébként a művész egy másik filmjében Roy Lichtenstein-like képeket használ) közben valami teljesen idióta dolog van, amit igazából én eddig csak a keleti filmes élményeim során éltem. Az egész olyan csúnya, mégis van benne valami kellemesen felvidító őrültség. Örök pillanat, amikor a manga The Beatles könnyezve énekel japánul a Union Jack előtt.
Íme a japán Andy Warhol, Tadanori Yokoo és a Kachi Kachi Yama!



Helló Öcsém!

Egyik kedves ismerősünk (aki a minap egy "Valahányszor egy kisgyermek azt mondja nem hiszek a tündérekben! egy kistündér valahol holtan esik össze. - Én, Pán Péter" feliratú papírcetlit adott át, "Dögöljön meg Pán Péter" felkiáltással) vezet egy igen fasza blogot HellóÖcsém név alatt, és ehhez készített egy nagyon humoros, sztároló reklámot. Terjesszük az igét. A 2009-es internet egyik legjobb figurái, egy csocsó féle szöveggel kiegészítve. Total Coolness! Hát még a blog, ami állítólag pixeles, de én sajnos ezt nem láthatom.

<a href="http://www.grapheine.com">Agence web Graphéine</a>

1 megjegyzés: