2009. ápr. 8.

(Z)wacK?

What The Holy Post? #2

Éppen egyik kedvenc "sznob-bigyó" ajánló oldalamat néztem, amikor a szokásos sportkocsi, dvd, kajak, óra, mandzsetta posztok között felfedeztem egy ismerős formát. Gömb alakú üvegtest, tenyérbesimuló hosszúkás nyakkal. Unicum. Azt írják, hogy végre Amerikában is kapható Magyarország hivatalos felese. Hurrá! 20 $-ba kerül, nem sokkal több mint itthon, bár ugye attól függ melyik kiszerelés. Majd a cikk zárómondatában elhangzik egy gasztronómia tanács: öntsünk hozzá valamilyen energia ital és megtudjuk milyen az az "Őrült Magyar". Erről én még sose hallottam. Lehet, hogy az oroszok sem ismerik a vodka-redbull. Lehet, hogy megkóstolom, mert nekem elég nehezen csúszik le ez a nedű (inkább Jägerpárti vagyok), de az fix, hogy nem szükséges ilyet inni, hogy megtudjuk milyen az őrült magyar. Pár lépés az utcán...
Közelebbről megnézve valami nem stimmelt. A felső rész piros színű, akkor ez biztos Unicum Next lesz, de azt meg miért az uncrate-en hirdetnék, amikor az fasziknak szól, a Next meg inkább nő italka, a saját tapasztalataim szerint. De ami a palackra van írva, az se stimmel, 5 betű, ráadásul abból 4 mássalhangzó. Jól néz ki persze, de nincs olyan egyedi hangzása (és jelentése), mint a magyar eredetinek. Érdekes brandname váltás a selymesen dallamos Unicumról, a tömör és alig értehető, fiatalosabb hangzású Zwack. Bár lehet, hogy ott a tengertúlon azt a fiatal népréteget akarják megnyerni, akik itthon inkább vodkáznak, tequiláznak.
Bár lehet, hogy ez csak az én téves megfigyelésem, hogy az Unicum-fogyasztáshoz fel kell nőni, meg kell érni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése